Siirry sisältöön

Päättyneet hankkeet

Tästä pääset vielä tutustumaan jo päättyneiden hankkeiden sivuihin ja tuloksiin.

Oletko suunnittelemassa uutta hanketta?

Iisalmen kaupunki hyödyntää kehittämishankkeiden toteuttamisessa erilaisia ulkoisia rahoituslähteitä. Kaupunki voi toimia hankkeissa eri roolissa – toteuttajana, yhteistyökumppanina tai joissain tapauksissa osarahoittajana. Hanketoiminnan koordinoinnista vastaa kaupungin elinvoimapalvelut.

Mikäli olet valmistelemassa hanketta, johon suunnittelet hakevasi Iisalmen kaupungilta kuntarahoitusosuutta, olethan yhteydessä elinvoimapalveluiden yhteyshenkilöihin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Yritysneuvojien vinkkinurkka: Verotuksessakin saa ennakoida
Tässä blogisarjassa yritysasiantuntijat antavat vinkkejä yritystoimintaan liittyen. Tällä kertaa Antti Kurronen muistuttelee, kuinka Verokarhun kohtaamiseen voi valmistautua.
Residents of the Future -hankkeen kuulumisia
URBACT-ohjelman alla toimivalla EU-maiden verkostohankkeella on käynnissä viimeinen vuosi, ja suunniteltuja toimenpiteitä ja hankkeella tehtyä työtä pyritään aktiivisesti toteuttamaan ja jalkauttamaan.
Iisalmi on käynnistänyt kattavan varhaiskasvatuksen liikkumisohjelman
Varhaiskasvatuksen liikkumisohjelman tavoitteena on edistää alle kouluikäisten iisalmelaisten lasten fyysistä aktiivisuutta. Ohjelma vastaa yhteiskunnalliseen huoleen…
Iisalmessa vietetään koulumatkaliikuntaviikkoa 7.4.–11.4.!
Viikon tarkoituksena on kannustaa lapsia ja nuoria kulkemaan mahdollisuuksien mukaan lihasvoimin kouluun.
Uusia eväitä mikroyritysten kehittämiseen!
KYVYKÄS-hankkeessa tuetaan yrityksiä kehittämään osaamistaan, muutoskykyään ja valmiuksiaan innovoida.
Vastuullisuus tuotteistamisessa – työpajat päätökseen matkailun hankkeessa
Kasvua ja kansainvälistymistä vastuulliseen matkailuun- hanke aloitti syksyllä 2024 työpajat, joissa aiheena olivat vastuullisuus tuotteistamisessa ja vastuullisuusviestintä. Työpajojen tavoitteena oli vastata kohderyhmä ymmärryksen kautta kansainvälisten vieraiden ja turistien sekä kotimaisten matkailijoiden kysyntään sekä tarpeisiin olemassa olevien matkailupalveluiden tai uusien tuotteiden kehittämisellä.